Sunday, July 6, 2014

Persediaan untuk Temuduga

Esok saya akan menhadiri temuduga untuk mendapatkan kedai percuma oleh Cosway. Ini adalah langkah-langkah yang saya lalui untuk mendapatkan interview tersebut:

1) Konsisten memperolehi EV setiap bulan
2) Nama saya dianjurkan oleh leader saya bersama lapuran business saya
3) Saya mendapatkan nota tips-tips interview and product knowledge dari leader - informasi ringkas, padat dan senang dihafal
4) Menghadiri kursus produk oleh Cosway - trainer yang bertauliah dan pakar dalam produk Cosway
5) Menghadiri kursus produk oleh Kumpulan kami - trainer yang telah menghadiri temuduga bersama produk knowledge yang telah mereka gunakan
6) Menghadiri 1 to 1 Roleplay bersama leader - memang WAJIB kena buat, kerana lagi banyak tips-tips yang diberikan, kerana dia pun telah melaluinya.
7) Makan supplement BIO AFA, Sprirulina untuk penajaman minda, focus dan hafalan yang melekat.
8) YANG PALING PENTING, saya berdoa setiap hari, meminta sanak saudara, business partner dan sahabat andai untuk doakan saya.

USAHA, DOA dan TAWAKAL...pegangan hidup saya dari dulu hingga akhir hayat!!!!





1 comment: