Friday, October 24, 2014

Dah lama teringin nak jadi Trainer....

Dah lama saya teringin nak jadi Trainer, saya cuba memohon jadi freelance sana-sini, rata2 memang tanya, ada pengalaman? ada certificate? Ada tu memang ada, tapi pengalaman saya perolehi bukan pengalaman yang mereka cari, pernah la memberi ceramah di conference dan juga di tempat kerja, tapi tak famous gitewww.

Law of attaction - apa yang anda inginkan dalam minda dan apa yang anda ingatkan dalam minda SETIAP HARI - energi anda akan menarik segala peluang mengenai tu.

Tup tup - 3 minggu kebelakangan ini - saya amat sibuk - sibuk menyediakan sukatan pembelajaran untuk ceramah dan pembelajaran eksklusif untuk syarikat2... subhanaAllah dan alhamdulilah..memang tak menang tangan...nak tahu apa yang saya kena sediakan...

1) The Corporate Game: What is it & How to win it - 29 October 2014 - Lecture Hall, UKM

Kalau nak hadir boleh layari web ini: Pendaftaran Seminar The Corporate Game

2) Accelerated Practical Learning: Service Management & Service Delivery - 4th - 5th November 2014 - Mesiniaga




Sedang sibuk buat "syllabus" saya di datangi pula peluang untuk memasarkan dan menjadi co-facilitator didalam IT Leadership dan Training dari salah seorang coach saya, yang sudi menjadi business partner. Jadi sibuklah saya membuat brochure2 untuk di "blast" kan kepada networking saya yang terdiri dari rakan2 IT. 

Kalau nak tgk hasil2 rekaan saya, layari www.qaaf.my (website pun buat sendiri!)


Dan esok, saya akan membuat sharing session bagaimana nak dirikan blog pada rakan2 Cosway. Dan mereka akan lihat cerita ini nanti!!! 

0 comments:

Post a Comment