Monday, November 17, 2014

Siri: Jangan Derita Dalam Diam: Deodaran Semulajadi - Hilangkan Bau Badan

TAHUKAH ANDA:

Deodaran anti peluh - menghalang peluh dan bau dengan menyekat liang anda dengan sebatian aluminium. Ion aluminium memasuki sel-sel liang dan menyebabkan mereka membengkak. Ini adalah disebabkan saluran liang peluh akan dikecilkan dan ditutup dan mencegah peluh untuk dikumuhkan.


Kajian saintifik telah menunjukkan bahawa pendedahan kepada aluminium dalam deodoran anti peluh boleh dikaitkan dengan penyakit seperti kanser payudara. Menurut penyelidikan, pemakaian berterusan deodoran anti peluh boleh membawa kepada pengumpulan kandungan aluminium dalam tisu payudara di sekeliling luaran payudara. Penyelidikan juga telah menunjukkan bahawa kanser payudara sering terjadi di bahagian atas payudara, yang paling hampir dengan kawasan ketiak di mana deodaran anti peluh biasanya digunakan. [1] [2]

Rujukan:
[1] Christopher E, Charle, L.M, Lester B, Martin C, Polwart A., Darbre P.D (2007), 
Aluminium in human breast tissue. Journal of Inorganic Biochemistry101 (9), 1344-13346
[2] Darbre p.D (2001), Underarm Cosmetics are a Cause of Breast Cancer. European Journal of Cancer Prevention, 10, 389-393


PENYELESAIANNYA :  L'élan Vital Naturals Deodorant

100% BEBAS Aluminium - Deodorant Selamat Untuk Perlindungan Harian!


- Memastikan anda segar dan kering

- Kawalan bau yang disebabkan oleh bakteria

- Bahan semulajadi yang berasaskan tumbuh-tumbuhan

- Bauan segar dan ringan

Formulasi unik yang mengandungi campuran Lemon Myrtle Australia, Witch Hazel dan ekstrak hop. Bahan-bahan ini menghalang pertumbuhan bakteria pada kulit tanpa menyekat saluran peluh anda.

Ringan dan Tidak melekit, mengandungi bahan-bahan semula jadi yang selamat dan gred makanan, dan juga diperkaya dengan chamomile dan aloe vera untuk menjaga kulit supaya sentiasa sihat.

Saya sekeluarga menggunakannya, kerana kami mempunyai bau badan yang agak ketara, sejak menggunakkan deodaran ini, bau badan telah hilang!

DAPATKAN IA DI-KEDAI COSWAY BERDEKATAN ANDA!

0 comments:

Post a Comment